Årets bästa dagar! 20% rabatt på allt i butiken Evidensia-dagarna 25-28/4.
Behandlingar på Djursjukhuset Sundsvall

På Djursjukhuset Sundsvall får du hjälp med allt från förebyggande hälsovård till mer komplicerade operationer och medicinska utredningar. Här kan du läsa mer om de behandlingar och tjänster vi erbjuder.

Våra recensioner

5

TUSEN TACK till den underbara natt personalen som hjälpte mig att föda mina valpar när jag inte hade tillräckligt med kraft själv, så fint bemötande och service och hejjarop. Massor med tack till er från Blezz och bebisar och matte.

5

Då min älskade kitti inte kunde andas var jag väldigt glad att ni fanns fast det var helg och kunde få hjälp att förkorta hennes lidande och avsluta detta jordeliv personalen var helt underbara

5

Min katt hade fått i sig en plastbit. Snäll personal som hjälper /räddar livet på våra husdjur

5

Vi va tvungna att åka in akut med vår tik då vi misstänkte att en valp satt fast då hon haft krystvärkar i 2dygn. Kommer in mitt i natten och har ringt i förväg då vi hade 30 mil till sjukhuset och behöver avbetalning. Inga problem. Vi blir bemötta respektfullt och proffsigt, dom tre kvinnorna som jobbade inatt va verkligen kämpar! Otroligt tacksam över att få åka hem med en tik med livet i behåll och fem friska valpar. Den vi misstänkte satt fast gjorde de otroligt hårt, men efter lite pysslande, en massa glidslem och tålmodig personal samt en otroligt tålmodig och snäll tik så kom den valpen ut till slut. Åh vilken lycka! Så tack nattpersonalen på Sundsvalls djursjukhus som jobbade natten mot tredje januari!

Baserat på recensioner från Google

Våra öppettider